alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-08-31 07:06:15

Hej vännen!



Jag har inte glömt dig och din header, har lite dåligt samvete. Vår dator, där jag har photoshop, är fortfarande kaputt och hittills har jag bloggat med hjälp av min mans bärbara jobbdator... Eländes, elände! =( Vi har köpt hem reservdelar men hittills har åbäket inte gått igång. Håll ut ett litet tag till... Får vi inte i gång datorn får vi köpa en ny - attans!



Kram kram



Psssst.... Kul att du vill vara med i utlottningen - lycka till! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela