alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Varför ska singellivet vara så förbannat svårt?

Publicerad 2011-08-12 21:34:48 i Allmänt,

Alla bara men gud vad skönt för dig som är singel! Men kan säga att så är inte fallet ( inte hos mig hahha)..
Jo visst är det skönt då man kommer hem efter en utekväll..Lägger sig i sängen och vaknar upp ensam, kan käka glass i morgonrock som bakis..

Man kan gå runt osminkad och dan, hahha :P Man kan gosa med Alfred i soffan fredagkvällen och sen när han lagt sig se "Borta med vinden" och tjuta..

Nackdelarna med att vara singel är att man har ingen att krypa upp i soffan med.. Man har ingen som värmer en när man kommer hem från jobbet och är frusen och trött...

Man har ingen som smsar- miss you.. Ingen som man kan tjöta obehindrat med ( jo bästa vännerna så klart) men det är ändå inte riktigt samma..

SEN SAKNAR JAG SEX- JA JAG ERKÄNNER :p

Men vet ni vad- Jag klarar mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela