alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Tack ni..

Publicerad 2011-08-17 09:56:21 i Allmänt,

r dom stöttande orden *ni vet vilka ni är*.. Just nu sitter jag i en jobbig sits, ska jag ELLER ska jag inte..
Hmm ja den som det visste, men en morgon kanske jag vaknar med *aha så ska jag göra* ...
Har inte hunnit bloggat då jag bara jobbar och jobbar.. Har liksom sämsta tiderna i Sverige känns de som.. Börjar halv 1 och slutar 9.. Detta innebär att jag får ge mig hemifrån halv 12 och är hemma halv 11.. Så ni kan ju förstå att man inte hinner och orkar något speciellt när man är hemma!
Bläddra igenom kameran för några dagar sedan och hittade kort från min och Alfreds mamma och son dag på MINI zoo här i Tibro =)
Tänkte lägga in några av dom korten så ni får se va gullig han e när han matar kaninerna =) Trodde han skulle vara rädd för att mata dom men inte då =) Han fram med grässtrån och sten och försökte mata dom =) Här är Alfred =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela