alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Tack Anna Panna :P

Publicerad 2011-08-21 20:13:05 i Allmänt,

För en helt otrolig kväll =) Har inte haft så kul på många år :)
Älskar ditt sätt som vän mamma partypingla och ditt sätt att få upp mitt självförtroende :) Även om jag fick feberfrossa på hemvägen så men hahha :P
Barngeni och vi är en helt otrlog kombination... Som den här vem flög på en gås, mitt svar var "Måns Selmerlöv hahhh :P
På tal om en annan sak.. Anna du hade rätt i fråga om du vet vem eller hur =)
NU är min Alfred hemma =) Han var otrolig på tåget.. Sen när vi kom hem så sov han i sin nya säng och nya påslakansett =) Igår var han hos mormor och vi myste och handlade.. Åt pizza med mormor innan ja begav mig.. Han sov som en ängel...
Älskar dig ALfred och Anna du är min värstbäst mest älskade vän =)

Kommentarer

Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på våra irish twins]

Publicerad 2011-08-21 20:49:14

Längst ner i sms:et står en kod ;) Först står det typ att du ska visa "blablabla" sen - sist av allt - står koden ;)

Allt är under kontroll så att säga. Tröttheten tar kål på mig - men annars lugnt. Själv då?

Postat av: Rally

Publicerad 2011-08-26 12:18:35

Tack gumman dom orden värmde mitt hjärta :-) säger desamna. Finns för dig i vått och torrt <3 love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela