alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Så..

Publicerad 2011-08-03 10:59:15 i Allmänt,

Då var det kapitlet i mitt liv över..

Kapitlet som hette Johan Gunnarsson, visst känslorna är borta sen en incident för 2 veckor sen men det är just DEN KÄNSLAN att nu är allt över! Nu står man ensam igen, men det klarar jag denna gången med =)

Han som var underbar, blev förändrad då han kom från Norge och åkte upp till Tiarp för jobb.. Går inte in på detaljer men kan säga så här! Han blev totalförändrad, och idag har vi inte hörts på en vecka och då får jag reda på att det är slut!

Men det sista ordet han sa till mig gjorde att allt bara sa POFF!

Men har en viss liten chips och cola narkoman vid namn Anna som peppar då jag faller.. Så glad att vi fått upp kontakten igen gumman! Har varit si så där men nu verkar vi vara på rätt bana igen ju=)

Nej nu kallar tvätten..

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-03 11:58:14

ja nu kan allt bara gå åt rätt håll för oss =) klart ja stöttar dig gumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela