alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Rastlös, irriterad och gråtfärdig..

Publicerad 2011-08-03 20:42:24 i Allmänt,

Det är sådana tårar som sakta faller ner för kinderna ikväll.. Vet egentligen inte varför!
Visst att det är över det är slut det är finito! Men det är inte därför, det är snarare känslan att man varit 2 och nu är man ensam..

Tryggheten att vara 2 är så stor, så obeskrivlig.. Nu står man ensam där mot allt i världen! Man har ingen att luta sig mot, ingen att gråta ut mot.. Visst han har inte betett sig bra mot mig det sista men.. Jag är rädd för att vara ensam ( ja ja erkänner till slut)..

Har min älskade Alfred, men ni förstår..

Sen är det en annan sak som skett, och jag har känslan att personen inte kommer som .... lovat..

Kommentarer

Postat av: Nathalié -Tävlingar i bloggen just nu!

Publicerad 2011-08-06 00:47:18

Hejsan, hoppas allt är bra? Det är aldrig roligt att känna sig ensam :/.



Har tävling på min blogg nu som man vinner en valfri vara från Toplady :). Var gärna med & tävla!



http://yarp.blogg.se/2011/august/tavla-om-ett-valfritt-plagg-fran-toplady.html



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela