alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Oj vilken tid..

Publicerad 2011-08-25 21:56:55 i Allmänt,

Mycket som händer och sker...
Hade med Alfred på arbetsinterjuven idag, han va som en ängel =) Han fick kaka och saft och var supernöjd.. Gick bra ska gå brevid 5, 6 och 9 september.. 5 0ch 6 jobbar jag 8-16 och den 9 16:00 till 8:00 på lördag morgon..
Hade besök av en killkompis idag som körde mig och Alfred till ett möte och sen till Netto.. Hem och laga lunch..Alfred sov så han fick äta senare..
Myst lekt och dansat till Mora träsk idag =)
DU- trodde inte det här om dig.. Du har verkligen verkat lovande och ärlig..Den trogna och omtänksamma typen som man letat efter.. Men hux flx så slutar du höra av dig.. Inte ett ord.. Inte ett svar ABSOLUT INGENTING! Vill du inte ha mer kontakt säg det då för fan... Blir så sårad och förbannad rent ut för ditt sätt att bete dig mot mig...
Trodde verkligen på orden att jag börjat få en liten plats i ditt hjärta men du verkar vara som alla andra..
Har bestämt mig..Ska gå i kloster, så har ni bra förslag på kloster hör av er =) Ska göra vin och sälja svart...Tack Anna älsklingen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela