alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Kattjouren!

Publicerad 2011-08-15 09:41:04 i Allmänt,

Jag lovade Susanne Johansson och alla underbara kissemissar att sprida deras budskap vidare via min blogg..  OBS! Detta är en bild jag tog från mitt eget lilla arkiv... Så dom finns inte till att hitta nytt hem..
Har med Susannes tillåtelse kopierat deras text från deras sida på FB..
Jag hoppas att ni som kan och vill och känner att ni har kärlek till dessa individer hör av er =)!
Kattjouren
Vi gör ingen skillnad - och anser att alla katter är individer med ett intresse av att få leva bra liv. Eftersom vi varken har katthem, kontor, personal eller ekonomiska resurser är vi helt beroende av alla fantastiska och engagerade människor här på Facebook som delar våra nödrop för utsatta katter. Kraften här är fantastisk. Vi är en knapp handfull personer som jobbar med Kattjouren vid sidan av jobb, företagande etc. Med Facebooks hjälp jobbar vi för att rädda söta kattungar, bedårande eller mindre förtjusande gamla katter, katter som haft det svårt, är förvildade eller annars har särskilda behov. Med hjälp av alla på vår Facebook-sida räddade vi under juli månad mer än 30 katter! Vill du hjälpa oss att rädda ännu fler under augusti så gilla vår sida, dela våra nödrop och rekommendera oss till ditt nätverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela