alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

Gusch sovmorgon =)

Publicerad 2011-08-14 12:12:13 i Allmänt,

Ja faktiskt =) Det inträffade idag..
La mig halv 12 efter att sett på "Borta med vinden" och halva "the village" .. Vaknade vid 8 men somnade om (sker aldrig) och sov te halv 10 =)
Har dragit mig framför tv:n käkat lite frukost duschat.. Har klätt på mig och sitter och bloggar lite innan jag ska dammsuga och skura..I eftermiddag kommer Cajsa med Hugo och tösen på besök =)
Känner mig slö idag men men =)
*hihih har en hemlighet med * Nej jag är inte med barn..

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-08-14 19:10:44

Hej vännen!



Var bara tvungen att få kika in här hos dig, är lite nyfiken på vem du är. Jag blir så ledsen över att du har det jobbigt just nu, och om jag, genom att hjälpa dig med bloggen, kan få dig på lite bättre humör, åtminstone för stunden, blir jag glad. Vilken otroligt fin liten Alfred du har, en riktigt gullunge! =)



Var rädd om dig tills vi hörs igen!



Kram Emma ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela