alfredsmor

Kärleken kom in i mitt liv då du föddes <3

En lång

Publicerad 2011-08-12 10:24:00 i Allmänt,

Dag går mot sin ända...
Har väl inte varit en superdag, men sålde ändå lite på jobbet och städade en del skrivbord.. Kunde behövs kan jag säga då dom va svarta *usch*..
Står i kvalet och valet, ska jag eller inte?!
I morgon e det fredag och då väntar jobb fram till kl 18:00 sen blir det HELG! Ska hem, städa ( behövs).. Se om jag bestämmer mig.. Rulle prata väl om att se en film men man får se..
Lördagen går åt till att städa och tvätta.. Sen bara slappa.. Funderar på om det skulle bli "borta med vinden".. Bara älskar filmen ... Anna har fått mig att älska "Cry Baby" med Johnny Depp.. Helt fantastisk rocka billy film..
På tal om det, på fredag den 19 kommer Alfred hem =)

Kommentarer

Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på våra irish twins]

Publicerad 2011-08-12 11:32:27

Hmm, vet jag vad du menar med "ska jag eller inte"? Vart det bättre efter nattens sömn sen? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Denna handlar om allt i vårt liv ! Vilka vi är ja det är mamma Camilla och Alfred sonen :) I vårt liv finns även en sköldpadda, en katt hundar och massor med andra människor ... Vi bor nu i Kalix from 2012-08-01 och vi trivs =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela